redefining / service

Contact

Wij staan voor u paraat.

Voor al uw vragen belt u volgend nummer en zult u geholpen worden.

Tel: + 32 2 550 05 60
Fax: + 32 2 550 04 75

Of sommige diensten kunt u rechtstreeks contacteren

Voor de terugbetaling van uw bijstandsdossier / alle vragen die u met betreking tot een dossier of uw account hebt:
Voor vragen over terugbetalingen van en de procedure voor bijstandsdossiers, kunt u hier terecht. Ondanks onze volle inzet kan de verwerking tot eventuele betaling van uw dossier 3 tot 4 weken duren. Wenst u ons toch te contacteren met andere vragen, stuur ons bij voorkeur een email (gelieve uw dossiernummer in de titel van uw email te vermelden).
Raadpleeg zeker onze FAQ met vele antwoorden op al uw vragen over hoe wij u helpen en uw dossier opvolgen.

E-mail: claims-ipa@ip-assistance.com
Tel: +32 2 550 04 03 (telefonische helpdesk beschikbaar tussen 9u - 12u en 14u - 16u)
Fax: +32 2 550 04 76

Quality-team:
Heeft u ondanks onze zorgen toch een mindere ervaring achter de rug of wilt u een erg positief verhaal met ons delen, dan mailt u onze Quality afdeling.

E-mail: quality.brussels@ip-assistance.com
Fax: +32 2 552 51 66

Sales team (enkel voor bedrijven)
Wenst u als organisatie meer informatie over hoe u onze diensten in uw naam kunt aanbieden, mail ons op be_sales@axa-assistance.com

Communicatie en Marketing
Heeft u een vraag over onze communicatie en marketing acties : marketing@axa-assistance.com
Heeft u als lid van een pers medium een vraag: mail dan naar guy.serdobbel@axa-assistance.com

Magazine
Heeft u een vraag of suggestie voor ons Ahead magazine of wenst u het te ontvangen: ahead@axa-assistance.com

Post
Loketten zijn er bij ons niet. Wij helpen u liever snel en rechtstreeks zonder dat u daarvoor tot bij ons moet reizen. Voor al uw vragen kunt u ons dus rechtstreeks via post, mail of telefonisch bereiken:
AXA Partners - AXA Assistance
Louizalaan 166 B1
1050 Brussel
België