Overslaan en naar de inhoud gaan

Utilities

Klanten van LUMINUS hebben het altijd warm en comfortabel

  • #Bijstand
  • #LUMINUS

LUMINUS belooft zijn klanten altijd te zorgen voor warmte en comfort. Om die claim waar te maken én zijn klanten een uitmuntende service te bieden, doet LUMINUS een beroep op de service-oplossingen van AXA Partners. Onder hun merknaam leveren we LUMINUS-klanten bijstand en herstellingen bij pannes of defecten.

afbeelding

De uitdaging: snelle dienstverlening en wow-gevoel

LUMINUS wil meer zijn dan een leverancier van elektriciteit en gas. Het energiebedrijf belooft ervoor te zorgen dat zijn klanten altijd warmte en comfort hebben. Brengt een lekkend dak of een kapotte verwarmingsketel dat in het gedrang? Dan wil bedrijf het zijn klanten snel een oplossing bieden die een goede klantenervaring garandeert. Meer precies een wow-gevoel dat sympathie, vertrouwen en merkentrouw opwekt. LUMINUS maakt dat waar met zijn Comfort Service en KetelGarantie, twee producten gestoeld op onze Home-oplossingen.

Onze aanpak: 24/7 callcenter en pool van experts

Via het principe van whitelabeling zet AXA Partners voor LUMINUS de operationele bijstand- en herstelservice op poten: een call center en expertenpool verzekeren - onder de LUMINUS-vlag - een snelle en professionele oplossing voor defecten, pannes en verwarmingstoringen.

Het noodnummer is 24/7 bereikbaar voor de klanten van LUMINUS. De medewerkers van het AXA Partners-callcenter maken eerst een goede inschatting van het probleem. Binnen de beloofde timing sturen we een expert langs om dat probleem netjes op te lossen – allemaal in naam van LUMINUS. En het AXA Partners-team volgt de geleverde service van zeer nabij op om topkwaliteit te garanderen.

Transparante samenwerking

AXA Partners is perfect complementair aan LUMINUS. Dankzij onze kennis van en ervaring met bijstandsverlening creëren we samen met LUMINUS producten die de energieleverancier relatief snel op de markt kan brengen. Daarnaast werken we transparant met elkaar samen. Dat schept vertrouwen. We gebruiken bijvoorbeeld een open boekhouding. En duiken er problemen op? Dan bespreken we die open met elkaar. Dankzij die complementariteit, die openheid en dat vertrouwen werkt LUMINUS al meer dan tien jaar met ons samen.

De resultaten: huizenhoge NPS-scores

LUMINUS haalt heel hoge Net Promotor Scores voor zijn twee diensten. Als uw verwarmingsketel het vlak voor kerstavond laat afweten en die enkele uren later kwalitatief goed hersteld is, bent u als klant van LUMINUS natuurlijk heel tevreden.

Ook een verwarmingsketel die het vlak voor kerstavond laat afweten, is enkele uren later hersteld. Natuurlijk ben je dan als klant tevreden.

 
Deel deze case